Zorg & Welzijn

Leer methodische vaardigheden voor het creëren

en hanteren van een veilige werkomgeving

in de zorg- en welzijnssector

Omgaan met emoties en agressie aan de telefoon/balie

Aan de balie of telefonisch kunnen mensen geëmotioneerd of agressief reageren. In deze training leer je onder stress te reageren en te communiceren.

In een bedreigende situatie kan het voorkomen dat je de controle verliest. Mensen worden sterk beïnvloed door de factor stress. We trainen dit verbale gedeelte methodisch. Het is belangrijk om duidelijk te benoemen wat het gedrag is wat je waarneemt bij de ander. En helder te communiceren dat je wil dat hij/zij stopt of het gesprek is beëindigd. Zodat je in stressvolle situaties altijd kan terugvallen op de techniek. Toch moedigen we iedereen aan om zijn eigen woorden te gebruiken. De woorden die bij jou passen.

Resultaat

  • Je leert verschillende soorten agressie te onderscheiden;
  • Je kunt een gesprek goed afbakenen en afronden.
Soort training Onderwerp Duur Investering Aantal deelnemers
Training Omgaan met emoties en agressie aan de telefoon/balie 2 dagen € 3.110,00 per groep, inclusief inzet acteur maximaal 12
Training Omgaan met emoties en agressie aan de telefoon/balie 1 dag € 1.555,00 per groep, inclusief inzet acteur maximaal 10
Workshop Omgaan met emoties en agressie aan de telefoon/balie 1 dagdeel € 1.005,00 per groep, inclusief inzet acteur maximaal 12

Kudding & Partners is geregistreerd bij het Centraal Register Kort Beroepsonderwijs (CRKBO). Daarom zijn wij vrijgesteld van BTW.